160112

Tjooo!

Min helg har varit bra, lugn och skön :)

Nu är jag tillbaka på jobbet, har precis haft telefonmöte med hon på huvudkontoret som har hand om miljöfrågor. Herregud, jag har ansvar för BÅDA hotellen i Karlskrona. Och jag har inte speciellt mycket koll på miljöfrågor heller, hon pratade så mycket så jag vet inte hur mycket som fastnade egentligen, men det är väll bara att gilla läget..
Jag jobbar iaf bara idag och sen är jag ledig imon. Jilke ringde precis från jobbet och sa att han inte kommer att vara hemma ikväll när jag kommer hem, för han ska tillbaka till jobbet vid 23 och sen jobba hela natten och sen gå på sitt vanliga pass halv 7, så han var inte hemma förens 16.30 Imon!!!??? VaFAN är det för arbetstider då??????? Hade jag varit han så hade jag aldrig gått med på det, menmen jag vet ju hur han är. Antagligen var det till och med hans idé :P

Jag har iaf varit duktig, igår var jag ute och sprang 30 min och idag har jag gått med hunden nästan 1 ½h sammanlagt :) Imon tänkte jag gå och simma, synd bara att min swimkompis är förkyld :'(

Nu




Men jag kan ändå tycka att det inte var så länge sedan! :')

Kommentarer
Postat av: johanna

åååååh vilka minnen,<3 och jag är snart frisk!!! :D

2012-01-20 @ 12:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0