201111

Hej godag och hallå!

Filmen var väll lite sådär tycker jag nog, tror jag hade lite förhöga förväntningar. Det var kul när vi kom till bion, då står det en hel kö med 14åringar och sen var det jag och jilke. Haha vi var typ 3 äpplen högre än alla andra ;) Fast sen kom det fler äldre.. Dock var det mestadels fjortisar, vilket gjorte att så fort en tröja eller nått åkte av i filmen så bröt publiken ut i storfnitter... var riktigt nära på att kasta min vattenflaska i huvudet på nån ett par gånger!
Jilke var ju medtvingad, så han var inte heller såld på filmen..

Idag har jag varit och lämnat min lilla ögonsten hos mamma och pappa för jilke har jobbat innan på förmiddagen och jag jobbar nu eftermiddag.. Är så stolt över henne, hon sov mellan 23:30- 8:30 idag, utan att behöva ut och kissa imellan!!! :) Duktig flicka det!

Shit, tänk att det redan är 20 november! Gud vad tiden går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0