Snart stänger vi butiken! ;)

Johanna har gått hem nu och jag har inte så mkt att göra, men om 7 minuter så stänger jag och då blir det städning för hela slanten i en timme. Gött att få köra hem! Undra vad jag ska laga för mat idag? Eller hoppas att Jilke gör det föresten för jag behöver plugga matte, jag ska fan klara matteB provet på tisdag, jagskajagskajagska!!
Har pratat med Johanna idag om att jag vill öppna ett fik, och hon bara ´´Men gud det var ju det vi bestämde att vi skulle göra tsm när vi typ gick i 4:an, shit vi måste göra det!!´´ Haha spännande planer ;)

Men nu ska vi bara få studenten överstökad också, fast det känns inte lika kul längre att tänka  på studenten, det känns mest läskigt och skrämmande! Men det löser nog sig, det brukar det göra. Plus att nu kanske jag redan har fått jobb både för i sommar och kanske till och med i höst, vi hoppas på det! :D
Dom frågade nämligen mej på hotellet där jag har praktik om jag vill vara där i sommar, Så nu är det tre ställen som har frågat mej! Gött äre ;)
Men funderar ändå på om jag kanske skulle söka till fler stället, det är ju bra att ha mkt att välja mellan, Men jag har inte ens orkat skriva ihop ett cv, har inte sökt någonstans själv ännu. Men skönt när det bara löser sig ändå! :)

<3

Kommentarer
Postat av: johanna

<3<3<3!!!

2011-03-06 @ 16:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0