110319

Ballottningen är över, fyfan vad skönt! En sak mindre att oroa sig över! ;)
Kul förfest, undra bara om mina grannar tyckte det, tur att den bara höll på i lite mer än en timme ;)

Idag är det jobb som gäller till klockan 16, här är det jätte lugnt, men jag ska snart börja städa tänkte jag så  kan jag kanske till och med sluta lite tidigare! :)

Ikväll får vi väll se vad som händer, troligen inte mkt eftersom jilke bara har sovit typ 2 timmar inatt, och inte mkt mer de andra dagarna i veckan. Så vi kommer troligtvis bara vara hemma.
förkylningen vill inte släppa, känner mej inte speciellt bra idag heller men det är ändå rätt skönt att jobba och göra något, har ju bara varit hemma hela veckan.




So raise your glass if you are wrong
In all the right ways

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0