110317

Har mått en liten gnutta bättre idag, men känner mej fortfarande inte helt frisk. Så jag stannar hemma imon med tror jag... Måste ändå städa och greja för imon kväll! Hoppas bara jag mår bättre då, så att det blir kul Men ifs så brukar det inte vara tråkigt att festa med min klass, dom är galna! x)
Tjejerna kommer vid 18 tiden, maja kanske kommer och fixar hos mej lite innan :) Måste skicka iväg Jilke till systemet, denna gången ska jag skriva en lapp till honom vad det är han ska köpa, sist skickade han memme och bad honom köpa 4 av samma sort, och sen blev han sur när jag sa till honom att det kanske var lite tråkigt att dricka samma cider hela förfesten, nej, då var jag otacksam! Haha x)

Var iaf klok och körde till coop och köpte stora plast muggar och plast shotglas så att jag ska slippa diska så mkt när jag kommer hem från jobbet på lördag.

Sprang till lindex precis inna dom stängde och köpte tre olika nagellack, så nu har jag gjort manikyr på mej själv, blev jätte fint, med lite vittglansigt underst, glittliga toppar och genomskinligt över alltihop.

Borde gå och lägga mej för jag känner mej inte speciellt pigg, men ändå är jag rastlös eftersom jag inte har kunnat göra nått på hela veckan... Ska kolla lite till på tv innan jag går och lägger mej.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0