110227

Hejhej!
Jobbat mellan 11.30 och 15 idag. Hur lungt som helst, det är typ bara när jag och Camilla har satt oss som det kommer folk, haha x) Dock kul att jobba med Camilla, hon har så skön attityd x)

Annars idag ska jag städa lite, ut och springa, laga mat med bf och plugga. Imon blire praktik och halv 7 går mitt tåg, känner mej grymt taggad.... 
 
Skönt iaf att jag har blivit tillfrågad om två jobb till i sommar, så jag har iaf valmöjligheter. Nu får vi bara se om jag kanske  bestämmer mej för ett tredje istället ;)

Snart kommer bf hem, även han har jobbat idag och eftersom han fick sticka vid 5 imorse så kommer nog han att vara pigg och glad, grymt kul ;)

Ska lägga in lite bilder sen tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0