110226

Hade en rolig kväll igår. Jag och Sofia gjorde oss iordning hos oss, sen stack vi till mingel. Var dock inte spec mkt folk där, men rätt kul ändå. Stack ändå hem rätt tidigt när min ''något'' påverkade pojkvän kom och mötte mig. Vi gick och köpte mat med memme och sofia, men vi tog med vårt hem. Jag åt och Jilke somnade i soffan, där jag lät honom ligga hela natten. Tycker faktiskt man får skylla sig själv, hoppas han fick lite ont i nacken med! ;) Han kom in i sovrummet vi 9 tiden och var tjurig för att jag hade låtit honom sova på soffan ;P
Sen började jag jobba halv 12 till 15, mår inte helt okej, känns lite oroligt i magen och liite surrigt i huvudet, men annars är det bra, gick iaf bra att jobba (Y) Nu ska vi köpa kaffe och kanske gå en runda.

Byebye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0