110221

Be as tan as i can så that i can steal your man!

Haha älskar key of awesome, sök på dom på youtube! Haha precis min humor. Nårra roliga parodier är
* Jersey shore
* Love the way you lie
* Justin bieber
* Tic toc
* Carlifornia girls

Hahaha skrattar bara jag tänker på dom x)

Idag har jag ju varit i Kristianstad med Pappa, farmor och jonte. Skit mysigt, fick nya löpar skor och glutenfri mat av pappa och sen köpte jag en kavaj på hm och en ny kalender och grejer. Vi åt kinamat i kristianstad och sen fikade vi på ett fik i sölvesborg. kom hem vid 7, slängde i mej mat och åkte iväg för att träffa Johanna, också skit kul! :)
Alltså haft en väldigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0