110209

Hejhej!
Slutade klockan 10 idag, Gött!
Haft en chillig vecka, slutade halv 11 i måndags, halv 12 igår och 10 idag :)
Dock har jag kämpat som en galning med träning, matlagning, städning och disk, fyfan vad jobbigt det är!! Jag måste städa massor idag med, här är inte ens halvfärdigt :( Och imon kommer  det tre tjejer hit på disney filmkväll, så då måste här vara fint! och så ska jag be Jilke bära upp vår gamla madrass från den förra sängen så vi kan ha den att ligga på tänkte jag, kommer bli fett nice ;)
Nu ska jag nog ut och gå en runda, sen kolla på jude judy och städa, laga mat och sen träna gymmix med Alicia. Idag blire pulspasset, fyfan vad det är jobbigt trodde jag skulle svimma sist ;)

byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0