110804

Heeeeeeej ;)

Eftersom att jag jobbar hela sommaren kunde inte jag följa med Jilke till Holland, så igår natt stack han iväg med Kim istället. Så nu är jag helt ensam i hela världen i en veckan (eller iaf i lägenheten) :P Igår sysselsatte jag mig med att jobba 8h, bada med alexandra och äta hos mormor o bosse. När jag kom hem så unnade jag mig ett glas vin och lite kex. Idag sov jag till 10, tänkte ut och gå en runda och sen drar jag iväg för att jobba till halv elva. Tur att jag jobbar eftermiddag, eftermiddag, förmiddag för då hinner jag bara sova ändå och imon måste jag sova borta på hotellet eftersom att jag slutar 22.30 och börjar igen på lördag. Sen har jag bara söndag kvar och SEN är jag ledig två dagar :)

Så nu vet ni hur det ligger till ;) Nu ska jag kolla på Jims värld och sen ut och gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0