23/9 -10

Yoo :)

Idag är jag så sjukt jävla seg, har halv sovit framför tvn halva eftermiddagen. Så skulle jag vara duktig och handla, så jag körde till coop och köpte mat, sen behöver vi ett torkställ så jag körde till netto. Såklart glömmer jag mina solglasögon där vid kassan. Så efter några timmars vilande fick jag köra tillbaka dit. När jag kommer dit så är hon jag handlade av borta och den kassan är stängd. Så jag ber killen som jobbar i den andra kassan gå och kolla. Han ba: Det var du som var här och köpte ett torkställ innan idag va? Jag känner igen dej!
Hmm det får mej att börja undra om det var något fel på torkstället, är det därför han känner igen mej? Idioten som köpte det kassa torkstället? haha x) Fick iaf tillbaka mina solglasögon :)
Nu har jag varit hemma och snackat lite skit med mamma och ätit, sen körde jag hem och kollade idol, och nu tänker jag faktiskt gå och lägga mej. Har ju en heldag framför mej imon. Skolan till 15.30 sen jobbet från 16.00 -21.00. Men det kommer nog bli bra! :) Jag har ju ett roligt jobb iaf!
Usch denna veckan har ju jilke jobbat eftermiddag, det innebär att jag har varit själv hela eftermiddagarna och kvällarna. Hmm kanske har råkat kladda upp 2000:- sen i måndags, oschdå! (A) och jag har beställt saker på hm för 1200 ojojoj haha. Och nya skor jag jag med beställa, och vill ha en ny jacka.. Och så köpte jag handskar för 400. Jilke borde nog sluta jobba eftermiddag om jag ska klara mig ekonomiskt ;)
Han hade iaf diskat idag, tur för honom. Dock var allt annat slut när jag kom hem, så jag höll på att bli galen. Tur jag kan åka hem till mamma och pappa och äta upp deras mat då! ;)
Men på måndag åker jag! Wiihoou, fyfan vad jag längtar! Men jag kommer sakna ihjäl mej efter Jilks :'(
Har en liten hälsning till en person som det är fruktansvärt synd om nu;
*Allt kommer bli bra, du är världens snällaste och gulligaste. Låt inte henne förstöra dej!!! Jag tänker på dej <3*


älskar dej, ditt fethuvud :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0