18/9 -10 (2)

Hejsan allahopa :)

Nu sitter jag äntligen ner, har fan inte suttit ner sen halv 10 idag. Första gången jag var ''ensam'' på jobbet, också första gången det var mkt folk ;O haha mkt folk+kalas+kassakrångel= STRESSAD SANNA!!
Haha men det gick bra ändå, hoppas på att det går ännu bättre imon. Sen hämtade jag upp jilke, körde till maja, körde hem till mamma och pappa, körde till coop, tillbaka till lägenheten, hem till mamma och pappa, och NU sitter jag äntligen ner! Eftersom Jilke ska ut och supa med Kim idag så tog jag beslutet och åka hem och sova över hos mamma och pappa, låta dom skämma bort mej lite och sen sova utan att bli väckt av en full Jilke ;) Nej men kommer sakna den lilla fisen inatt, Usch tur jag har smilla som kan värma mej ;) Ikväll blir det iaf kamben, cider och sex and city maraton möjs!

Jobb imon med och sen får jag vila ut på studiedagen på måndag! :D

Btw, svarar på kommentarer inne på kommentar på sidan på inläggen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0