7/10 -10

Yoo.

Hosta. Trött. Huvudvärk. Halsont. Uttråkad. Blä
Mår inte på topp idag heller.. Hmm Vet inte, hade ingen feber nyss, så om det inte kommer tillbaka ikväll så ska jag släpa mej till skolan imon hade jag tänkt.
Men idag behövde jag dock inte vara hemma själv eftersom jag har smittat Jilke. Det tråkiga är dock att jilke har sin första sjukdag i dag och den är ju typ alltid värst, så han har gnällt hela dagen och nu har han sovit i typ två timmar. Så jag har börjat fundera på om det kanske ändå inte var skönare när det bara var jag hemma :P
Uttråkad är jag iaf, vet inte vad jag ska göra eftersom jag mår inte så bra så jag orkar göra nått och jag vill inte gå och sova...
Usch jobbigt läge, stackars mej.
Ska nog ta och prova mina nya kläder från HM nu iaf, måste ju veta så att dom passar eftersom att imon blire utgång!! Hoppas bara att det inte kommer göra min sjukdom värre eftersom jag jobbar sen hela helgen..

Aja ska prova kläder nu och sen äta tårta och glass :)

Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0