duschen time

Nu är jag uttråkad IGEN! Jag hatar dom här veckorna när Jilke jobbar eftermiddag! Vi hinner ju fan inte träffas och då bor vi ändå ihop! När han är vaken sover eller jobbar jag och när jag är vaken sover eller jobbar han. Kul(Y) Nu har jag iaf upptäckt att det inte är lika mysigt att sitta med tända ljus när man är själv, så nu tänker jag hoppa in i duschen och sen ska jag gå och lägga mej, för imon börjar jag tidigt! Och Smilla fick åka hem eftersom jag inte har kunnat prata med min pojkvän så vet jag inte om han är ledig imon eller om han ska jobba, jag vet inte vad vi ska göra i helgen och jag känner mej ensam nu! :'(
Haha men nu ska jag sluta panika och gå lungt och sansat till duschen. Nästa vecka kommer jag och Jilke ändå att träffas för mkt och då kommer jag antagligen ändå önska att det var en sån här vecka, haha aldrig blir man nöjd. Tur han är söt och världsbäst ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0