101123

Tja!
Skolan idag var totalt meningslös, jag skulle ha min redovisning nästa vecka så jag fick gå dit, fick rast till halv 11, återsamling och sen sluta :o haha. Sen hade vi väldigt deppigt projektsnack och sen tog jag och Majsan en väldigt rolig tur på stadens gator.
Nu på eftermiddagen har jag varit och klippt mej, bokat tid hos frissan inför balen, handlat mat och lagat mat. Mkt god mat med om jag får säga det själv ;)
Eftersom Jilke har varit uppe sen halv 5 imorse så somnade han direkt efter att vi hade ätit och det är nu typ två timmar sen, så hmm, här sitter jag själv och funderar på vad jag ska göra.
Är sjukt godis sugen!
Åh gud gillar verkligen dom nya kläderna som hm har fått in, verkligen min stil! Hmm blir kanske en liten shopping runda på torsdag när min lön kommer in på kontot :)
Imon ska jag jobba eftermiddag så då blir det iaf sovmorron. Och nu tänker jag kolla lite håruppsättningar och projekt ideér.

Byebye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0