Lite bilder från Gbg


Älskling på liseberg <3

GODIS!!!!

Detta fotot blev förstorat och hänger nu i Jilkes lägenhet i 40:30 storlek, gullig du är älskling! <3

Utsikten från den svin dyra sky baren där vi åt fär 905 :- !!!


Haha åhh hunnybunnyboo! <3

Det finns fler bilder, men de är dock på Jilkes mobil.. Aja, får väll lägga in dom nån annan dag.
Vi hade det iallafall jätte bra i Gbg och jag kollar redan på resor tillbaka till hösten/vintern!
Usch annars är livet FÖR stressigt just nu, känner att jag håller på att få ett nervöst sammanbrott, men som tur är har jag Maja att prata ut med! <3 Därför måste jag lägga in en bild på henne eftersom hon är guld värd!

Du är så gulligulligulligulligullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0