Kvällning

Puuuhh, nu sitter jag här igen ;P Dock väldigt trött även idag, trevlig som jag var råkade jag somna hemma hos mormor direkt efter maten, haha vilken tur att jag följde med som trevligt sällskap ;)
Aww blev så sugen på att följa med min släkt till malmö för hotell nätter och resturang middagar, menmen nu har jag ju lovat att passa hundrana :( Fick iallafall lite extra pengar för det av min lilla morfar :) haha gulligt att han gav mej pengar på sin födelsedag :P
Fast iförsig kommer jag med att ha kul i helgen, fest fredag och fest + thi på lördag och älsklingen kommer vara hemma hos mej hela helgen! Så jag tror ju inte att jag kommer lida någon nöd direkt, får väll dock se hur det ska gå med drickandet om jag ska kunna upp tidigt på morgonen och gå med hundarna :P Haha kanske kan putta ut Jilke från sängen så att han får gå? ;P
Nu ska jag gå och lägga mej i sängen och kolla på lite Tv (om mina ögon hänger med) !

Nattis <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0