24/3 -10

Hejsan!

Nu har jag legat helt utmattad på soffan och sovit typ sen jag kom hem, ska snart sätta mej och plugga och sen kommer Felle och hämtar mej och så bär det av till gymmix (Y)

Idag hade jag övningskörning på körskolan, gick sjukt bra, hela lektionen är faktiskt mkt nöjd med mej själv :P Kaj pressar mej nu att jag måste bli fördig med all min teori för nör jag är det så är jag faktiskt good to go, synd bara att jag tycker att teorin är det tråkigaste som finns och jag är mästare på att skjuta upp den :/ På fredag blir det halkan, är lite nervös men tycker faktiskt att det ska bli kul. Det är väll bara till att slappna av och försöka njuta av det ;) dock är ju faktiskt slappna av och ta det lugnt min starka sida ;P

Imon öppnar äntligen HM (!) Så Felle tar bilen till skolan och sen sticker nog Jag, Felle, Becca, Lotta och Maja dit vid 11 när dom öppnar, Erika lär bli sur men vafan, HM ÖPPNAR JU!! Haha

Har kommit fram till att hela denna helgen ska gå till att ta det lugnt, mysa med Jilke och plugga. Förra helgen var så tråkig eftersom jag jobbade hos morfar båda dagarna så jag och Jilke träffades inte alls tillräckligt mycket. Därför ska vi vara i hällaryd hela denna helgen och bara ta det lugnt!

Nästa vecka blir med rätt så skön, vi går måndag och halva tisdagen, sen är det musikal, på onsdagen ska vi bara di vid 12 och göra ett snabbt prov och sen slutar vi och på torsdag och fredag är vi lediga :) Så jävla härlig vecka! Måste nog säga att jag är rätt nöjd med mitt program och min inriktning ;)

Nej nu ska jag ta och plugga teori, ha det gött haj ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0