18/3 -10

Aloha :)

Jag sitter återigen på hotellektion, men har inte så mkt att jobba med så jag chillar istället :) Idag har vi haft frukost som SMI, även kallade vargarna haha. Nej men det gick bra, sen hade jag prov vilket inte gick lika bra och nu sitter jag här. Jag har ju inget att klaga över egentligen för jag behövt göra något ansträngande idag, man jag känner för att klaga ändå. Tänker klaga på min förkyldning, buuuu för det. Varför måste just jag ha världens sämsta immunförsvar?? ;S Efter skolan ska jag nog gå en runda på stan med Mia och Maja, sen ska jag övningsköra med Pappsen, efter det blir det läxläsning och inatt kommer Jilkis hem <3
Imon blir det skolan och sen stan med älsklingen :) På kvällen blir det bara mysig hemmakväll tror jag :)
Kan ju skriva om helgen med ;P Ska hjälpa min lilla morfar i hans växthus och hoppas på att tjäna en liten slant ;) haha

byebye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0