15/3 -10

Hola! :)

Fyfan för måndagar, blää :P Aja, så himla dålig dag har jag egentligen inte haft, har faktiskt till och med haft en rätt bra dag om jag ska vara ärlig :)

Skolan var som vanlig, gjorde ett prov som faktiskt kändes bra. Det var antagligen för att det mest handlade om egna åsikter och det var rätt lätt att tjata ut det.

Efter skolan gick jag och sofia en väldigt snabb runda på stan, hittade en ny skinnjacka för 2 000 som jag helt enkelt måste ha, dock tycker jag inte att jag ska behöva köpa den själv utan min mamma kan gott betala halva! Hm kläder är beställda och nu någon helg ska jag åka och köpa nya skor, känns bra detta (Y) Dock kommer jag bli djupt deprimerad när min pengar tar slut :'( Fan varför kan man inte vara miljonär? Haha vågar knappt erkänna att jag tänker köpa den där jackan efter att jag trackade Jilke för att han köpte en jacka för 2000 i helgen :S Aja får väll svälja dt, så skön som den jackan var! haha.

I lördags hade jag och jilke 4 månader, då var vi nere i malmö med hans familj och hälsade på hans mormor och morfar och gick en runda i affärer :)

Och i söndags fyllde min lille lillebror 15 så då var vi hemma hos mej på kalas. Idag åkte Jilks hem igen till konga :'(

Sen ringde smärtrehab idag och berättade att jag skulle få komma in och träffa hela deras team, haha så många fel tyckte dom att det var på mej ;P Nej men det är ju bra att dom kollar ordentligt iallafall.
Sen ska jag till karlskrona på påsklovet och kolla upp huvudet så att jag inte har epilepsi eller nått. Plus att jag ska in och ta nårra blodprov här i karlshamn för att kolla om jag har lätt att få proppar.. Så det verkar bli mycket sjukhus för min del denna terminen :p Kul (Y) :(

Har ju glömt att berätta om i fredags med ju, var ute med Hanna och Annie. Så först hem till Annie, lite förfest, sen kom dennis och körde oss till mingel. Där var vi en stund och sen stack vi över till harry´s. Hade kul med Hanna och Annie, men tycker dock att musiken sög och det var för lite folk ute!
Nu ska jag nog försöka att spara mina pengar och inte gå ut förens Misan fyller 18 i April! Men då jävlar ska vi fira! :)


Älsklingen köpet ett guld J till mej i lördags :) Älskar dej Jilke, du är världens gulligaste! <3

Jonte 15 år! OMG x)

Världens gladaste och sötaste lilla kusin kom med på kalaset :) aww Thildis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0