swimmiswimmi

Nu har jag kommit hem :) Dagen på first hotell var inte speciellt rolig, inga gäster o typ inget att göra. Så det finns väll inte så mkt att säga om det. Men nästa torsdag är jag iallafall ledig :D gött!

När jag slutade mötte jag upp hanna på stan o så gick vi tsm till väggabadet. Simmade 40 längder (1km) tkr vi var duktiga! Sen bastade vi en lång stung, mkt att prata om ;)

Nu sitter jag hemma, har precis ätit massas skit starka köttgryta, så nu sitter jag med ont i magen :(

Tänkte iallafall snart gå in o slänga mej framför tv:n. O imon ska jag njuta av min sista mega långa sovmorron som jag hade förra terminen, nästa fredag blir det att masa sig till skolan tidigt igen... Jävla nya schema!!! :(

byebye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0