släktkalas

Nu har jag precis kommit hem från sofias släktkalas. Kul var det o jag åt så mkt mat så att magen har svullnat upp till dubbel storlek :O
Eftersom jag är väldigt rastlös o gillar inte att inte ha nått att göra så hade jag tänkt ut o springa med min lilla älskling snart. Hoppas bara inte jag får håll, får alltid det när jag tränar efter jag har ätit mkt :(
Mamma tyckte inte det var kul när jag precis kommit innanför dörren o sätter mej ner i soffan med jackan forfarande på mej o säger ``mamma jag har inget att göra`` x) Haha men vaddå det är ju sant!? Jag vill inte sitta här vid datorn o ruttna eller glo på en film ensam! :P
Nej nu sticker jag o Smilla ut o springer :D

Haha kolla vad mitt huvud ser konstigt ut, vridet på nått sätt x)

Haha tkr vi kan bjuda på den x) Ser ni vem vi härmar????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0