förnedrad

Vill ni höra ngt som är förnedrande?? Imorse när jag skulle till stan så hade jag inga pengar till bussen, så jag går in till min stenrika lillebror o tigger pengar av honom. O jag lovar han har högar med små pengar överallt i rummet, o så kollar han på mej o bara ``jaja, ta en tjugolapp till bussen då`` varpå han tar upp en tjock jävla bunte med hundralappar, femtiolappar o tjugolappar o kastar en tjugolapp på golvet (!) , så jag kastar mig ner o plockar upp den, tackar o springer lycklig tillbaka med min tjugolapp x) Haha det måste vara höjden av förnedring, ungjävlen kollade inte ens på mej utan sa bara ``jaja`` o kastar pengar på golvet till mej!! :O
Hada han bett mej så hade jag bara `` oh har du inga pengar?? BUHU!!`` o slängt igen dörren på honom, så mogen o snål är jag x)

krösus själv;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0