26/1 -10

Nu är jag redan hemma igen, bestämde mig för att skita i körskolan eftersom jag höll på att frysa röven av mej när jag gick ner från skolan. Ska sätta mej o göra testen här hemma istället, hade jag tänkt :P Sen ska jag faktiskt ut o springa en runda med lilla Smilla, övningsköra med mamma och sen till gymmix. Funderar också på om jag kanske ska gå o lägga mej en stund nu på dagen för jag är så sjukt trött o ser faktiskt rätt sleten ut måste jag säga x)
Fick reda på matteB provet idag, vet inte om man ska skratta eller gråta o jag tror att min matte lärare känner ungefär på samma sätt ;P
Gympa provet jag hade igår gick i allafall bra, fick VG o då hade jag bara läst igenom skiten en gång, så det var ju bra :)

Vet du att jag älskar dej?? Saknar dej hela tiden älskling <333

Kommentarer
Postat av: Jilke

jag älskar dig över allt annat <3 du är den ända för mig <3<3

2010-01-27 @ 01:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0