stallet :)

Hemma från stallet nu :) Kunde inte rida för det var för mkt snö och för halt, väldigt deppigt faktiskt för jag var grymt sugen, red ju inte på hela förra veckan heller :( Så kommer det nårra o kollar på beuttan på lördag så om dom vill ha henne så har ju inte jag nån häst att rida på :'(
Vi myste i stallet istället, konstig liten häst egentligen, för han är världens goaste och mysigaste när man kelar och borstar henne, och sen hoppar man upp och då flyger djävulen i henne! x)


Haha kolla vad liten hon är om man jämför med mej x) Men så går det när man är elak mot sin lilla ägare! ;O


Så här ser jag ut nu haha, därför ska jag och Smilla hoppa in i duschen nu :)
(Hon måste ju med vara fin till mattes födelsedag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0