lalala

GODISSUG!! Omg vad man blir godis sugen av att bara gå hemma :O Hur ska detta gå när jag ska vara hemma och ta det lugnt hela lovet? Kommer ju att rulla tillbaka till skolan ju ;P Nej men som tur är så har jag inte så mkt godis hemma + att jag har köpt hem massa tuggummi som jag har tuggat som en galning på hela dagen. Haha Jilke var med gullig när jag frågade honom om han skulle älska mej även om jag var tjock, då svarade han ''Nää, älskling inte om du blir jätte jätte tjock'', Sicken gullig pojkvän man har asså ;O Han har verkligen inte lärt sig att ibland låter det bättre om man ljuger! ;P
Har vatt inne en liten runda inne i stan med pappa, fick nya gympaskor, 2 par jogging byxor och en mysig halsduk. Längtar tills på onsdag när jag ska fixa till mitt hår! Det ser ju förjävligt ut nu! Men på onsdag ska jag iallafall både klippa och färga det :)
Nu ska jag gå och sätta mej och kolla på familjen annorlunda och sen ska jag plugga teori, vilket det nog blir en heldag med imon :( Men nu ska jag fan snart bli klar med det där jävla körkortet (Y) ;D

byebye <3


Jag älskar dig Jilke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0