hmm

Life is Life nanana!

Jag är TRÖTT! :O Tur att jag är ledig imon! Inte för att jag kommer hinna slappa, jag ska pluggapluggapluggaplugga, rida och sen antagligen till gymmix. Längtar till Jilkis kommer hem, saknar dej :( Jag tkr inte om att sova själv nu när jag har vant mig vid att nästan alltid ha dej jämte :( Dumma vardagar :( Men snart har båda körkort och du kan ha lägenhet här i stan istället! :)
JAG ÄLSKAR DIG <3

Jag har precis kommit hem från gymmix så nu ska jag hoppa in i duschen, plugga och sen ska jag sova. Har kommit på att jag lika gärna kan inse att jag är trött och ska lägga mej i sängen, annars somnar jag bara framför tv:n :P

Btw, jag älskar den här låten!! With me - sum 41 har alltid gjort och kommer nog alltid att göra ;P

Nattinatti <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0