back :)

Hellooo igen :)

Dagen blev faktiskt inte så ansträngande som jag trodde att den skulle bli, haha kanske mest för att jag sket i att göra det jag skulle göra och kollade på tv istället ;P

Men jag var duktig och jobbade på mitt och Mias arbete, det var faktiskt kul (Y)
Måste berätta också att jag har kommit på att jag vill ha en iphone, det är bara det att jag har 1 ½ år kvar på min andra :( Ingen som vill ta över den?? Lite repig är den väll men inte så farligt :P Och den funkar faktiskt bra! Men jag vill ändå ha en iphone, jag är alltid så jävla efter, kan inte jag också få nu medans det fortfarande är lite nytt??? :O
Imon ska jag dra mig till skolan, sen körskolan och till sist springa en liten runda för att köpa lite saker till i helgen (!) Fan vad jag kommer ha kul o min kamera kommer följa med överallt! haha :D OCH  på tal om det så hade det varit gött med en ny kamera också!! :P
Nu ska jag gå och sätta mig vid tv:n och där kommer jag nog snart somna ;)

Älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0