4/2 -10

Tjoo :)

Hemkommen från First hotel nu, dagen började bra. Jag och Becca var i receptionen o det var skit kul, vi fick checka ut alla gästerna.

Sen efter förmiddags fikan så skulle vi byta så att heidi och Jonna fick var i receptionen. Då var jag o Becca i frukosten först, helt ok, men sen skulle vi upp i städet.... UUUUhhhhh BORING!!! :O

Kan ju säga att jag hoppas på att få vara i receptionen på APU:n! :p

När vi hade fått sluta sprang jag bort till skolan med min lapp om individuelltval som jag hade missat att lämna in, bra jobbat sanna! Får jag inte engelska B så kommer jag att dööö :S Måste få med det ju! :O

Usch, aja nu är lappen inne i allafall.. Snart ska jag gå och laga lite mat och sen ska jag sticka till stallet med Alexandra :D

byebye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0