18/2 -10

Hejsan :)

Kan ju börja med att berätta allt från början.

Tisdags morgon var väldigt dramatisk, började som vanligt och jag kände mej som vanligt. Sen skulle pappa köra upp mej till bussen och då rycker jag till med huvudet för att slänga över håret på andra sidan. Då knäcker det till i nacken och jag får så in i helvetes ont, fan med tänkte jag nu har jag fått nackspärr. Men sen börjar det bli suddigt framför ögonen och det låter som om pappa pratar långt borta, han vänder och kör hem mej till mamma igen. Hon säger till mej att lägga mej på soffan eftersom det fortfarande är helt suddigt framför ögonen och jag fortfarande inte hör riktigt. När jag ska lägga mej ner så bara ramlar jag ihop (svimmade) och började krampa. Mamma fick ringa 112 och ambulansen fick köra in mej till akuten. Där fick jag stanna och göra massa prover och grejer, blev inlagt en natt. Fick till och med göra ryggmärgsprov, AJ! Men igår sa dom att dom inte trodde att det hade varit någon propp eller blödning i hjärnan. Dom vet väll inte riktigt varför jag ramlade ihop och började krampa men dom sa att det kan ha varit för att jag fick så ont i nacken att jag svimmade av smärta och sen att jag krampade eftersom jag är så stressad av mej. Man kan tydligen göra det av stress.


Min gulliga pojkvän blev så orolig för mej att han tog ledigt från sitt jobb och åkte hem och var hos mej igår och i dag på förmiddagen. Sen fick han åka tillbaka eftersom jag var okej och hemma igen :P
Han var världens gulligaste och bakade scones till mej imorse med! :) Älskling <3


Nu har jag varit inne hos mormor och ätit och hon har köpt en ny vinter jacka till mej, en som är lite (mkt) varmare än den jag har nu. Håller ju på att frysa röven av mej ;P

Imorgon skulle jag egentligen gjort Risk 1:an, men eftersom jag nu måste ligga stilla och ta det så lugnt som möjligt i typ en vecka, så fick jag avboka :( :( :( Jobbigt eftersom nästa inte är förens om två veckor :(


Stackars mej ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0