11/2 -10

Min dag började väldigt lugnt och skönt, sov till 11 (alltså 12 timmar). Satt vid tvn och datorn till typ 3, innan jag åkte till stallet med Alexandra. Red och mockade, sen kom pappa och hämtade mig 17.50 och jag skulle vara på gymmix 18.00 (!) Stressade som en idiot, bytte om från rid kläder till gympa kläder på österslätt. Sen åkte jag hem, åt och kollade lite tv, pluggade teori och nu hade jajg tänkt sova men kom på att det nog är bäst att jag gör mitt historia arbete idag :S
Så nu sitter jag här vid datorn, men har bestämt att jag tänker sova klockan 23.00 så jag får nog skynda mej om jag ska hinna :S
Imon börjar jag kvart i 10 och går till fyra, sen hoppas jag att jilke kan ta sig hem så att han kan möta mig på stan, annars tar jajg bussen hem till honom. På Kvällen ska vi nog träffa Memme och Fia, kanske se på film och ut och äta :) Mys <3
Annars blir det nog väldigt mkt plugg i helgen tror jag, det behövs iallafall. På lördag är det fest men har inte riktigt bestämt om jag ska dit eller inte ännu, men jag har ju faktiskt köpt biljett och 50 kronor är faktiskt mkt pengar!!! :O ;P
Aja nu måste jag börja med mitt arbete, men va fan hände under mellan krigs tiden?? Nu ångrar jag lite att jag inte har lyssnat på lektionerna :S

Önska mig lycka till ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0