Fikardagen i my <3

Idag har varit värsta fika dagen! Först åt jag frukost, sen körde (!) jag till skolan haha, sen fikade vi där och snackade skit, as kul att träffa alla efter hela 6 veckor! Sen körde jag och majsan och hämtade upp hennes syster och lille Melvin, körde dom till karlshamn, åt lite på donken, körde in till stan, gick och tog en Latte på Christins, och nu tog jag nårra skumtomtar hemma ;) haha härlig dag! Och imon är jag ledig! :D
Och på fredag är det studentfest, wiiiee, och då blir det troligtvis förfest med min härliga klass. Kommer nog bli galet, om jag känner min klass rätt!
Sitter och är sugen på att färga håret, men jag vet inte riktigt, jag vill inte slita på det nu när det faktiskt är fint. Hmm:P
Eftersom jag är glutenallergiker och äter mjöl förtfarande så måste jag äta berocca och b-vitaminer varje dag för att min kropp ska få i sig tillräckligt eftersom kroppen inte kan ta upp b-vitaminer när man äter fel. Och som ni säkert vet så är det ju b-vitaminer som gör håret stark och fint. Så nu har jag iaf nått att skylla mitt slitna tunna hår på ;) haha.
Luciashowen på janneberg var jätte mysig igår, och en ramlade av så det var ju inte helt i onödan vi satt där ;) Haha nej men man saknar ändå allt mkt när man träffar och pratar med alla dom hästmänniskor man kände innan.. Usch jag önskar att jag hade mer tid över :'( När jag har tagit studenten ska jag fan börja rida igen! Har jag ridit i 11 år kan jag fan inte bara ge upp ;) Plus att jag faktiskt älskar det!
nää nu ska jag inte bara sitta här och babbla, jag har ju läxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0