25/8 -10

Yoo!
Gårdagen blev väldigt lyckad, Jag fixade frukost till jilke, frallor med räsallad. Sen gjorde jag bakelser och därefter lagade jag tacos. Haha och allt detta tryckte jag i honom mellan 9.30 och 12.35 ;P
Stackarn, han kunde väl kvappt röra sej på jobbet sen.
I Present fick han en dag på gokartbanan med mej, Kim och Bengtsson, en Kalle Anka bok (haha) och KAKOR :)
Idag Gick skoldagen väldigt fort slutade 11.30, fick ny svenska lärare med, asgötting! Och Alexandra individuella val så hon läser psykologi med mej! Så nu slipper jag vara ensam med killarna, puuh! haha.
Annars har jag inte gjort mkt idag, kanske fixat mej ett helgjobb, ska på ''jobbintervju'' nästa vecka! Har städat ur mitt gamla rum och kollat på tv. Nu lagar mamma mat åt mej och sen ska jag ut och gå med min egan lilla mys hund. Sen blir det tillbaka till lägenheten för att diska :(
Lägger in bilder från gårdagen när jag har hittat min kamerasladd som verkar försvinna hela jävla tiden!

Nu sitter jag och bokar hotellweekend i Gbg igen, men denna gången tar vi nog 3 nätter :) Blir nog när det är julmarknad på liseberg, så jävla mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0