22/8 -10

Så, nu är skolan igång och allt är som vanligt. Dags att att fixa extra jobba och dags att plugga. Fyfan. Hade iaf världens mysigaste dag med min pojkvän igår, vi var i kristiandstad med memme och sofia, och min pojkvän fick röka. Bara det och jag antar memmes sällskap gjorde att han var världens gulligaste kille hela dagen. Tänk hur stor påverkan ciggaretter har på folk! Idag är jag dock helt ensam, Jilke har åkte på kalas hos sin morfar i malmö och jag orkade inte följa med. Jag blir ju lätt åksjuk tur och retur i en bil ända till malmö lät inte så jätte lockande idag. Kanske bra att jag inte åkte med eftersom hans mormor och morfar alltid har massor med goda kakor och jag kan inte sluta äta då, haha ;P Så idag ska jag städa hela lägenheten, åka till mamma och pappa, kanske rida. Så det blir nog en skön dag. Slippa laga mat själv, sitta hemma hos mamma och pappa och bara vara liten igen!
Usch jag sitter också och funderar över vad fan jag ska ha för projektarbete, usch jag blir bara mer och mer nervös. Nu är vi tre i min grupp och jag har ingen aning om hur denna ska gå...
Hmm, jag får väl ta och fundera över det nu och så ska jag kolla ett avsnitt till på oc :)

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0