11/8 -10

Hoola :) Nu har jag faktiskt varit ledig i tre dagar! :o Får se om jag behövs på jobbet imon, annars är jag ledig då med.
I måndags var jag så grymt duktig, jag åt med mamma och pappa, tvättade två maskiner, diskade upp allt, plockade iordning i hela lägenheten, städade i garderoben och putsade vår biggiga spegel i hallen! Det tog mej faktiskt nårra timmar!
Igår åkte jag och jilke till annies och köpte frallor till frukosten, sen upptäckte vi att vattenpumpen i bilen var sönder och jilke skulle till jobbet så han hann inte laga den. Det gjorde att jag fick åka till mekonomen för att se om jag kunde laga den med kylarcement eller nått, men dom sa att det inte hjälpte, och eftersom jag skulle till karlskrona och hämta jilkes mobil så fick jag fylla bilen med vatten flaskor och fylla på vatten i kylarn regelbundet hela vägen till karlskrona. När jag var klar där åkte jag till lägenheten och hämtade mer tvätt som jag tog hem till mamma och pappa för att tvätta, sen grillade jag med dom, fick med mej massa mat av dom (dom kan tydligen vara gulliga när dom vill). Sen när jag väl kom hem var klockan nästan 22.30, så jag la mej framför tvn och kollade oc tills Jilke kom hem. Haha jag har köpt alla tre säsongerna så just nu är det det ända som visas på vår tv, och det roligaste av allt är att jag har fått jilke att gilla det! igår när han kom hem sa han ''men fan sanna, nu har ju jag missat massa!'' gulligt!
Idag ska jajg hem till mamma och pappa och tvätta lite till, städa på mitt gamla rum, mamma ska färga håret på mej och sen kommer majsan och misan och myser med mej i lägenheten :)
Jag ska ju lägga ut bilder också på den men vi får vår 60 tums tv nästa vecka och då flyttar vi in den andra i sovrummet, så då kommer det se mkt coolare ut, så jag lägger ut bilder då istället!
Nu ska jag gå och vattna mina blommor för dom håller på att dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0