KÖRKORT

KÖRKORT IGÅR!! :O Känns så sjukt jävla bra! Gaaah :D

Lyckades faktiskt få parkeringsböter på moppen också, fan vad grym jag var igår ;)
haha jag har haft moped i 3 ½ år och samma dag som jag tar körkort lyckas jag få böter, lite kul är det allt. Speciellt eftersom mamma betalar (a)
Idag hade det varit ännu en dag på First, började 7 och slutade 3. Hade varit kul om dt hade funnits lite mer att göra, helt seriöst så har jag bara stått och hängt i 7 h och kanske jobbat lite i 1.
Sen orkade jag inte moppa hem så skulle på bussen, men då körde Simon förbi och plockade upp mej. Han var så snäll med och körde mej ända till dörren :)
Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så att jag kan ta bilen och köra en liten runda till karlskrona, ska kolla om dom har fått in skorna jag ville ha tänkte jag.


Mina föräldrar kan faktiskt vara gulliga, igår fick jag champange, jordgubbar och smällt choklad :9 OCH rosor!


Kommentarer
Postat av: johanna

ååååååååh grattis grattis sanna :D :D fan vad kul! :D du är bäst! <3

2010-04-22 @ 19:10:21
URL: http://missjouhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0