14/4 -10

Tjoo :)

Haft en väldigt bra dag idag. Vaknade vid 9 åkte till körskolan. Efter det gick jag och shoppade lite, köpte skor, tröja och ett skärp. Skulle köpt solglasögon med men hittade inga. Jag har alltid sånna problem med att köpa bikini och solglasögon hittar aldrig nått som jag gillar! :( Gick upp och hälsade på farmor lite och åt (tvingade i mig) nårra väldigt fettiga revben :S Och sen mötte jag upp Mia, Lotta och Maja för en fika (Y) mys i solen! Misan fyller 18 idag, så grattis till henne! 23 firar vi det JA! ;D
Nu håller jag på att göra tacos och sen blir det gymmix (Y) Imorgon blir det studieresa till österlen och sen tänkte jag gå och simma.
Måste säga att jag har en bra vecka denna veckan och jag är kär i detta fina vädret, man blir så glad av det! :D
Nu ska jag beställa lite på internet tänkte jag, funneeey!

Bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0