11/4 -10

Tjoo :)

Nu sitter jag här vid datorn igen.. Ska snart äta lite frukost och plugga teori. Där uppe ligger mig latepojkvän och sover, så när jag har pluggat lite ska jag gå upp och väcka honomoch tvinga ut honom på hopphoppmattan ;)
gårkvällen var världsmys, kollade på filmer och myste. Sen somnade jag mot pojkvännens bröst, jag tycker oftast inte om att ligga tätt när jag ska sova men ibland så bara blir det ``måste mysa, ligga nära hela tiden`` ;P Och fan vad jag saknar honom på vardagarna när jag sover själv :'(
Aja, idag blir det plugga, mysa, plugga, hyra film, plugga, kolla film, plugga, mysa, sova. Haha så kommer nog ungefär min dag se ut :P
Har bestämt mej för att köpa pepparspray med, har kommit på att det nog alltid kan vara bra att ha. Btw, ärdet fortfarande olagligt? :P
Men på internet hittar man ju allt kul ändå, hade varit kul med en elpistol också, men det kanske är att ta i?? x)


Nu piper det, frukosten är done (Y) bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0