10/9 -09

Tjoo :) Någon som har haft en tråkig dag i skolan? själv var jag på studiebesök på scandic, började 10 och slutade 11, gött! O imon börjar jag tjugo i ett, asså fan vad jag är glad att jag går HR :P imon är det skolfoto med, alltid lika hemskt o sen ska man leva med den där jävla bilden ett år tills man tar en ny som ser ännu värre ut, fy fan :P Nästan så att man ska skippa det. 
Annars har jag inte gjort så mkt idag träffade tobbe en liten stund, annars har jag bara vilat. Var o gympade med rebecca, felicia och johanna igår, det var kul men idag har jag träningsvärk i muskler som jag inte visste fanns! haha xD
imon blir det simma efter skolan, någon som vill följa med maybe? (jag känner att jag bara gör inlägg här efter jag har tränat något, haha det ser ju nästan ut som att jag är aktiv, någon som blev lurad)?
På tal om något helt annat, kolla in parodin på Taylor Swifts - you belong with me! Om ni har likadan humor som mej o sofia, så tycker ni den är rolig xD

Taylor Swift - Parody - You Belong With Me ("Just A Zombie")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0