packadag!

Fan imon natt drar jag! Då kan alla andra sitta o frysa i kalla sverige, Cypern här kommer jag! <3

Idag var skolan dryg, varit på karlshamns punsch museeum, o det som var såå roligt första gången blev ju så kul så jag höll på att somna nu andra gången. Hur tänker våra lärare? Hur många gånger ska man behöva lyssna på hur man gjorde punsch förr? xD
Efter det blev det ännu roligare när vi fick sitta resten av dan o skriva en uppsats om kulturnatten ;P

Förra året kollade inte jag på idol, men fan detta året måste man, Erik Grönwall gör det värt det! heeet :D


Nu ska jag iallafall plugga o sen blir det johannababy<3 Efter det ska jag PACKA :D

cya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0