Veckan med :)

Haha kom på att jag kan lägga in början på min vecka iaf, vet inte om nån bryr sig, men det är ju faktiskt min blogg ;)


* Måndag- Stan med Sofia, ska beställa klipp-o färg tid :D

Ghhaa vet inte hur jag ska färga det, men tror det ska bli åt det bruna hållet denna gången, ljusbrunt kanske? :)
På kvällen blir det nog gymmix tror jag :)
* Tisdag- Teorilektion på körskolan, kanske inte är överdrivet uppspelt över det, men vill ju ha körkortet så fort som möjligt! x) Sen ska jag göra hemtentan i historia... :(

* Onsdag- Matteverkstad :( Tror det behövs efter matteprovet jag ska ha på Tisdag! Fan skulle ha gått innan jag åkte utomlands, men det fanns ju faktiskt en jävligt bra anledning till att jag sket i det!.

Efter det ska jag vara duktig o gå o simma, kanske jag kan få med mej hanna så jag slipper simma själv, vem vet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0