Tråktråktråk söndag

Gårdagen tkr jag ändå blev väldigt lyckad. Sofia kom rätt tidigt på dan o vi dunkade musik o dampade. Sen tog vi tåget med hotell tjejorna till sölvesborg där vi blev hämtade på stationen o avsläppta hos julia. Sjukt kul förfest! Hotellklassen äger, fan vad kul vi kommer ha på våra studentfester kan jag ju säga!! :D
Sen blev det altona, o jag kan ju säga att dödare ställe kan man ju leta efter. Bara 93 or o det var inte ens speciellt mkt folk där. Efter ett tag kom jilke, hans kusin o en kompis. Haha tror dom tyckte att det var jätte kul där! haha dom fick inte ens köpa öl för det var alkohol fritt x) Men vaddå cola är väll också gott?? x) Sen följde jag o sofia med dom o köpte pizza o sen hem till jilke o kollade lite film. Nej jag tyckte det blev en bra kväll, trots att altona sög! :D

Idag däremot sitte jag med historia skiten o kämpar, den måste lämnas in idag o jag kan inte hitta svaren till frågorna! Men marcus har iaf vatt snäll o försökt hjälpa mej (Y) :D
Måste plugga till körskolan o så har jag två prov nästa vecka också, KUL! Underbar dag ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0