skoldag :P

Hade skit kul i skolan idag, haha alla ni är störda vet ni det?? O Alexandra, nu får du ge dej x) Men kul är det! :D
När jag satt o höll på med mitt hotell så gick jag in på fc, så hade pappa skickat nån berättelse till mej. Fan vad hemsk den var kan jag säga! Typ om en 21 årig tjej som var cancer sjuk o allt hon ville var att gifta sig med sin pojkvän, sen dog hon 5 dagar efter bröllopet! Usch så jävla hemskt! Fast jag kan ju hålla med pappa om att den hade ett bra budskap.
Slutet på berättelsen:
To see a fragile woman dress as bride with a beautiful smile makes you think... happiness is always there within reach, no matter how long it lasts.....
lets enjoy life and don't live a complicated life. Life is too short.


Work as if it was your first day.
Forgive as soon as possible.
Love without boundaries..
Laugh without control
and never stop smiling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0