home

Nu är jag hemma, festen var väll sådär. Sjukt mkt 93or! Aja, snäll som jag var tackade jag nej till skjuts hem bara för att dom inte kunde ta med jimmie också i bilen. Men wtf vad är barndomskompisar till för? x) haha aja tur för honom att han lyckades fixa skjuts sen ändå, för jag hade blivit både sjuk o sur om jag hade fått gå hem i mina klackar! :P


Nu ska jag sova hade jag tänkt mej, men fryser så sjukt mkt!! :'( Hoppas inte jag mår så dåligt imon, drack inte såå himla mkt men hade ju inte ätit på hela dagen. Men nu har jag iallafall suttit o pimplat vatten så nu hoppas jag att jag kommer vara pigg o glad imon.


Joo, måste bara säga BUU för sofia för hon valde hoes before broos!! BUUUUUU, det ska jag komma ihåg!! haha x) har inte ens träffat killen o tkr redan illa om honom, detta kommer inte sluta lyckligt, haha nej jag bara skojar, bra att min lilla fiiafis är lycklig. Nu ska vi bara hitta en som kan göra mej lycklig med (Y) lättre sagt än gjort... :'(  :P


Nu ska jag sova, nattinatti <3


Kommentarer
Postat av: FiiaFis

Du vet att jag älskar dig din lilla svamp ;)

2009-10-29 @ 10:17:22
Postat av: Fiiiafis

Du vet att jag älskar dig min lilla vattenpimplare <3

2009-10-29 @ 10:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0