Viva la vida <3

Nu har jag inget att göra, för jag mår skit så jag kan inte ut o hitta på nått :( Så sitter o funderar lite o så kom jag på, det är fan inte så många månader kvar tills jag fyller 18! Ohhyes! :D 6 februari smäller det x)O förhoppningsvis kommer jag lyckas ta körkort där runt också, sen ska ju jag o johanna upp till gbg, undra hur gamla vi var när vi bestämde det? haha tror vi gick typ i trean, vad är man då? typ 9? haha det måste fan hända bara för det! Så ska vi köra på kvällen o lyssna på Viva la Vida med Darin hela vägen! haha MYS!! Sen eftersom johanna är efter o fyller år så sent så får väll jag ut o festa så får hon vänta utanför x) haha nej, vi ska göra LISEBERG osäkert! haha XD
Okej, nu har jag suttit o skrivit onödiga saker tillräckligt länge, så nu ska jag hoppa i sängen o läsa :)
Men en sak skulle jag behöva.. NÄSSPRAY NÅGON??? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0