stressdag

Såklart har jag stressat idag, som vanligt. stressade till skolan, haha kastade upp jilke ur sängen 5 min innan vi var tvugna att springa till bussen. Efter skolan gick jag o sofia in till stan o handlade lite, sen tog jag bussen hem vis 5, skyndade mej att äta o sen stressade jag iväg för att möta alexandra och gå en runda med henne. När vi hade gått klart var klockan tjugo i 8 o jag skulle ha varit hos sofia klockan 8. Stressade hit där jag sitter nu, har precis fått lussebullar så jag är glad (Y) :D
Måste nog sluta stressa, pappa fick till och med ge mej en tablett mot magsår, förra veckan! :S
Har ju inte skrivit nu på nårra dagar, har inte hunnit. Jag o jilke har varit i hans nya lägenhet i konga hela helgen. Mys :) Jätte mysig lägenhet, men haha det är ju en håla han ska flytta till! Vi var ute o gick i lördags o jag kan säga att konga får asarum att verka sjukt livat ;)
I fredags var vi o handlade innan vi skulle dit, o jag kan säga att jag aldrig har köpt en så stor godispåse i hela mitt liv, nästan 2 kg!! :O haha det värsta var att vi nästan åt upp hela med ;O
Vi lagade mat också (eller jilke gjorde o jag pratade med sofia i telefon) :P Smart som jag var med så hade jag fryst ner köttet så jilke fick stå o hugga i det med köttkniven o ändå fick han inte sönder det x) haha ROLIGT!
Snart flyttar han dit :( men vi kommer iallafall att träffas på helgerna..  O snart får ju jag körkort! (Y) :D
Lägger in bilder sen för nu är jag ju hos fia :D (har hittat sladden nu) (Y)

Byebye :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0