Aasay wihoo ;)

Hallåhallå :)
kan ju börja med att berätta om igår. Började skolan åtta bara för att vi hade NP i eng :( o sen var det jobbigt för vi hade inga mer lektioner förens klockan ett. Så efter provet gick jag o mötte Jilke på stan o så gick vi ända till donken, det ni (Y) o sen satt vi där till tolv, sen fick jag skjuts tillbaka till skolan av hans mamma så jag slapp gå tillbaka :P
Efter skolan var det stressigt för vi skulle till sölve vid halv 7, lite sena blev vi men vi kom iallafall fram till slut. Förfest hos rebbe, sen hanöhus. Bra kväll, hade väldigt kul o idag har jag ont i fötterna efter allt dansande ;)
Idag har jag mest sovit, har varit uppe nån timme mitt på dan o sen sov jag lite till, nu har jag precis varit o duschat o om 40 minuter kommer jilkes mamma o hämtar mej så nu har jag väldig brottom egentligen!! :P
Imon måste jag plugga, hoppas att jag kommer ihåg det, för jag har prov på måndag :S

This is a toast to us, for the men who have us, the losers who had us, and the lucky bastards who are going to meet us!

 

Får lägga in bild på gårdagens klädsel senare för igår hann jag inte o nu hinner jag verkligen inte heller!

Usch nej nu måste jag skynda mej, chacha bloggen ;P

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0