26/ 11 -09

Igår blev det inte mkt tränande utan det blev att möta upp zacke och sofia på stan o sen hjälpa Zacke leta efter grejer över hela stan, i för sig träning det med ;) När jag kom hem ringde alexandra och så stack jag ut o gick med henne en lång runda.
När jag kom hem från rundan hade Mia och Maja kommit för att överraska mej o så kom Sofia också sen o vi hyrde film o myste allihopa. Sofia valde film och sen sov hon sig igenom hela x) Höll på att skrämma skiten ur oss andra, eftersom hon satte sig upp och pratade med oss i sömnen!! :O

Idag vaknade jag vid 11 (jag är ju ledig idag) och precis då kom Sofia hem till mej. Nu har vi ätit scones och pratat o om en stund ska vi in till stan och fika med Mia. Sen blir det väggabadet!!
Och ikväll ska jag nog träffa Jilke <3

Btw, jag kan inte hitta min laddare till mp3 och det är också min kamera sladd, så jag kan varken lyssna på musik eller ladda in bilder för tillfället! :(
Men mitt spotify funkar iallafall igen (Y) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0