18/11 - 09

kom precis hem nu. Har ont i armen för jag tog svininfluensasprutan igår + att jag känner mej febrig :( Men det går förhoppningsvis över tills imon :) Då har vi frukost för ettorna, vilket iförsig inte är speciellt roligt, men ändå :P Nu har jag varit på stan med Sofia o sen fikade vi med Silva och Mia på briggen. Och ja, jag vet att jag är där ofta, men det är ju mysigt att sitta där o vi tjejer har alltid så himla mkt att prata om! x) Skulle ha ridit idag men det blev inte så, kanske på lördag beroende på hur jag känner mej efter fredagen (jag har ju som sagt jävligt lätt för att bli bakis) x) Imon blir det simning med Hanna (Y) Duktigt värre ;) Det är fan dax för mej att sätta igång nu, har inte tränat på 2 månader!! Fyy!! :O

Btw, jag kan inte få igång mitt spotify o nu börjar jag bli irriterad!! Det funkade ju igår!!? Jag hatar när sånt här krånglar för jag kan inte med det :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0