Vaddå ett liv?? :O

haha fan vad härligt det är att jobba asså jag bara känner vilket gitt liv jag har ;P hinner ju verkligen göra massa andra saker än att jobba xD Idag har jag jobbat 11 - 20, kom hem vid nio slocknade vid tv o nu sitter jag här o saknar mina kompisar! :P haha hemma själv igen det är iallafall gött :D men känner mej lite ensam :'(  jag är dödstrött o tänkte snart gå o lägga mej haha livet är en fest asså xD eller snarare livet är en fest o jag är inte bjuden xD haha nej så farligt är det inte att jobba jag är rätt nöjd med mitt jobb, men börjar ju känna nu att det inte är så mkt kvar innan skolan börjar o jag har inte ens hunnit bada i havet ännu! :O det är fan hemskt! Men på måndag hoppas jag att jag får ledigt för då har jag nämligen redan bokat klipptid :P fan vad snopet om dom säger att jag inte får vara ledig! ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0